تبلیغات
بک لینک و ریپورتاژ - مطالب اسفند 1396
منوی اصلی
بک لینک و ریپورتاژ
  • مهدی سراوانی چهارشنبه 23 اسفند 1396 12:25 ب.ظ نظرات ()
    فروش بک لینک با کیفیت عالی

    توجه : هیچ یک از سایت ها و وبلاگ ها دارای اسپم اسکور نمی باشند. که نکته بسیار مهمی می باشد.




    به زودی سرویس وبلاگ دهی قدیمی رز سایت هم به لیست اضافه خواهد شد.





    لیست سایت های بروز شده :
    Authority       Page   Domain 
    modirewp.ir                  41    30
    max-news.ir                  26    13
    norblog.ir                   20    17
    rozsite.ir                   3     27
    razeblog.ir                  25    18
    blogfan.ir                   19      8
    netdoc.ir                    32    19
    Filein.ir                                0          
    faraharf.ir                  33    22
    ehsanra.ir                   20    12
    dodfun.ir                    14    22
    anablog.ir                            0                   
    magpa.ir                     20   32
     


                                                               
                                                            


    ----------------------------------------------------------------
    شما اتوریتی های سایت ها و وبلاگ ها رو میتونید چک کنید.

    همه  وبلاگ ها اتوریتی بالای 30 دارند اسپم اسکور صفر دارند و بسیار مفید هستند.


    لینک چک کردن اتوریتی
    --------------------------------------------------------------



    لیست وبلاگ های بروز شده :


    designer-retardation.blogfa.com
    ahpnu.blogfa.com
    anoud.blogfa.com
    aqasajad.blogfa.com
    fereshteh-nejat-man.blogfa.com
    lady-tm.blogfa.com
    perans1.blogfa.com
    robe-farda.blogfa.com
    roze-hamishe-abi.blogfa.com
    mydietdays91.blogfa.com
    tangsoodoqeshm.blogfa.com



    fan2ofan.rozblog.com
    clickhesabdar.rzb.ir
    netdoc.rzb.ir
    faraharf.rozblog.com
    file-doc.ir



    delemajnon.blogsky.com





    dollar-net2007.mihanblog.com

    galbeyakhzade.mihanblog.com

    aaamobile.mihanblog.com

    smssea.mihanblog.com

    hyhy98.mihanblog.com

    ha3ti.mihanblog.com

    nabzeazadi2.mihanblog.com

    xray90.mihanblog.com

    sanaku-rafaell.mihanblog.com

    jomlehayeziba.mihanblog.com

    Faraharf.mihanblog.com

    pouya0arezoo.mihanblog.com

    kingseo.mihanblog.com

    dokhtarakhas.mihanblog.com









    قیمت افزایش یافت


    بک لینک در کل سایت ها :

    سه ماهه 40 هزار تومان
    شش ماهه 70 هزار تومان


    بک لینک در کل وبلاگ ها :

    سه ماهه 25 هزار تومان
    شش ماهه 45 هزار تومان


    بک لینک در هردو پکیج :

    سه ماهه 58 هزار تومان
    شش ماهه 100 هزار تومان


    ریپورتاژ دائمی :
                          ریپورتاژ دائمی :
     
    سایت ها :

    هر سایت 10 هزار تومان

    وبلاگ ها :

    هر وبلاگ 500 تومان




    تلگرام :

    @Web_FaraHarf
    آخرین ویرایش: دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 09:44 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • مهدی سراوانی چهارشنبه 23 اسفند 1396 01:46 ق.ظ نظرات ()
    رعایت پنج نکته مهم پیش از شروع کسب و کار

    رعایت پنج نکته مهم پیش از شروع کسب و کار

    گاهی بهترین هدیه‌ای که می‌توان از دیگران دریافت کرد، شنیدن اشتباهات و تصورات غلط آن‌ها درباره‌ی موضوعات مختلف از زبان خودشان است. همه‌ی ما در بازگو کردن خرابکاری‌ها، اشتباهات و لحظات خجالت‌آورمان تردید داریم. اما اگر بتوانیم درباره‌ی مواردی که به آن بی‌توجه بودیم و یا موضوعاتی که درک اشتباه ما از آن‌ها باعث شکستمان شده با خود صادق باشیم، می‌توانیم با انتقال آن‌ به دیگران کمک کنیم تا آن‌ها دیگر در این تله‌ها گرفتار نشوند؛ هرچند که دیگران نیز به هر حال با تله‌های منحصر به خودشان روبرو خواهند شد. در دنیای کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا هم با وجود مطالب آموزشی فراوان، باز هم نکاتی وجود دارد که تا پیش از شروع کسب و کار ممکن است جایی نخوانده باشید یا کسی برای شما تعریف نکرده باشد.

    استفانی سَن‌کِلِر یکی از کارآفرینانی است که تمایل وی برای انتقال تجارب شخصی از ابعاد ناخوشایند کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها او را از بسیاری از همکارانش متمایز می‌کند. استفانی در این پست تصویری واضح از موانعی که او در طول کارآفرینی و حین راه‌اندازی کسب و کارهای مختلف با آن‌ها مواجه شد ارائه می‌دهد. او درباره‌ی نکاتی که در ابتدا نمی‌دانست و بعدها حسرت می‌خورد که ای کاش کسی آن نکات را با او در میان گذاشته بود می‌نویسد. استفانی سن کلر در این پست به پنج نکته‌ی مهم اشاره می‌کند که معمولاً تا پیش از شروع کسب و کار کسی آن‌ها را به شما گوشزد نمی‌کند.

    ۱. شما تنها ۱۵% وقت خود را برای انجام کاری که عاشقش هستید صرف خواهید کرد.  

    چون عاشق پختن کیک فنجانی هستید شیرینی‌پزی را شروع کرده‌اید؟ به عشق حل مشکلات مشتریان کسب و کار مشاوره راه‌ انداختید؟ خودتان را آماده کنید! بیشترین ساعات روز شما به عنوان یک کارآفرین صرف انجام امور دیگری خواهد شد!

    "شما تنها ۱۵% وقت خود را صرف کاری که به آن علاقمندید خواهید کرد و ۸۵% آن را صرف امور دیگری از جمله بازاریابی، امور اجرایی، فروش، طراحی استراتژی برای کسب و کار خود و جواب دادن به کوهی از ایمیل‌ خواهید کرد. این حقیقت پنهان کارآفرینی است. بقاء در گروی پذیرش سریع این حقیقت است: نقشِ اول، صاحب ِکسب و کار بودن است و بعد از آن نقش دوم شما یعنی خلق چیزهای زیبایی که به آن علاقه دارید! برای شخص من این حقیقت خیلی حس مزخرفی بود چون (پیش از شروع) هیچ دلم نمی‌خواست در نقش گرداننده‌ی یک کسب و کار باشم."

    ۲. برای شما سریع‌تر از بقیه اتفاق نمی‌افتد!

    مهم نیست چقدر احساس خاص بودن می‌کنید، در هر صورت نمی‌توانید واقعیات کارآفرینی و چارچوب زمانی معمول شروع یک کسب و کار را شکست دهید. من مطمئن بودم می‌توانم ظرف شش ماه به آن‌چه که می‌خواهم برسم. خیلی مصمم و با عزمی جزم، با ذره ذره‌ی قلبم و با ۱۵ ساعت کار در هر هفت روز هفته باور داشتم که با این اخلاق کاری و به کمک استعداد، مهارت و جادوی شخصی خودم می‌توانم به موفقیت میانبری بزنم و به آن ایمان داشتم! واقیت اما چیز دیگری بود: نه! برای من هم به همان اندازه طول کشید که برای دیگران.

    در همین ارتباط: دروغ‌های رایجی که برخی از کارآفرینان به خود می‌گویند!

    ۳. پولتان احتمالاً یک جایی تمام می‌شود.

    بله، حتی اگر عاقلانه آماده‌ی کار شوید، وام یا یک سرمایه‌گذاری مطمئن هم بگیرید، احتمالاً یک جایی در آن میان پول اکثر کارآفرینان ته می‌کشد! تمام شدن پول یک قسمت شایع در این سفر کارآفرینانه است. توقعش را ندارید، چون برای سفر بلند مدت آماده شده بودید. اما ناگهان وسط ابرها و آسمان‌های آبی هواپیمای کوچک دوموتوره‌ی شما به سرفه می‌افتد! عقربه‌ی نمایشگر سوخت ناگهان به سمت صفر سقوط می‌کند و فقط یک راه پیش روی شما می‌ماند؛ هواپیمای خود را روی باند فرود متروکه و وسط ناکجاآبادی که حساب بانکی شماست فرود آورید! موجودی شما: چهارده دلار!"

    اما خم به ابرو نیاورید. استفانی سن‌کلر اصرار دارد که این امکان وجود دارد که از این تجربه سخت در کارآفرینی سربلند بیرون بیائید و قوی‌تر از قبل بشوید. این هم جزئی از مراحل گذار است که شما را وارد لیگ استارتاپی‌های گردن کلفت می‌کند! لیگی که وقتی از جهنم بی پولی سالم خارج شدید و در آن حضور یافتید، دیگر متوقف‌نشدنی خواهیدشد! دست‌یابی به این موفقیت ‌را مدیون روبرو شدن با ترس‌ها و پایبند ماندن به رویاهایتان هستید.

    ۴. بزرگترین چالشتان خود شما خواهید بود!

    همان‌طور که اشاره شد برای همه‌ی کارآفرینان حفظ جریان نقدینگی دشوار است، همان‌طور البته جلب مشتریان جدید و استخدام نیروهای کارآمد. اما به نظر استفانی در فرآیند کارآفرینی هیچ یک سخت‌تر از روبرو شدن با تردیدهای شخصی خودتان نیست. او خواندن کتاب "کار را انجام بده" نوشته‌ی استیون پرسفیلد را توصیه می‌کند و برای کمک به کارآفرینان آینده در مواجهه با واقعیت می‌گوید: "بزرگترین چالشی که در گرداندن یک کسب و کار مقابل شما خواهد بود مقاومت خودتان است. همیشه! ختم کلام!"

    در همین ارتباط: ۷ نکته‌ای که کارآفرینان تازه‌کار باید بدانند

    ۵. بازاریابی اختیاری نیست!

    خیلی با ترویج و تبلیغ خودتان راحت نیستید؟ استفانی می‌گوید اگر چه شاید ترویج و معرفی شخصی برای برخی کارآفرینان کار سختی باشد، ولی بدون انجام بازاریابی هم موفقیت به‌دست نمی‌آید. استفانی سن‌کلر می‌گوید: "در دوران کارآفرینی و هنگام شروع کسب و کار، این بزرگ‌ترین ضعف من بود چون خیال می‌کردم بازاریابی تنها معادل نوشتن نامه‌های آزاردهنده‌ی فروش با آن فِلِش‌های عریض و طویل ِ"بخرید!" و ایمیل‌های درخواست عضویت و .... است. و خب من نمی‌توانستم! برایم محال بود! پس این شد که سرم را در دنیای خیالی خود گرم کردم و لجوجانه به خود قبولاندم که مشتریان خود به خود سراغ آثار درخشان من خواهند آمد! و البته همین اصرار ناآگاهانه باعث شد برای زمان درازی غذای من تنها کنسرو و اسپاگتی باشد!"

    برای پیش‌گیری از اینکه کارتان به جستجو برای یافتن ارزان‌ترین کنسروهای موجود در خوار و بار فروشی محله بکشد، استفانی سن‌کلر توصیه می‌کند که "روش‌های بازاریابی مورد علاقه‌ی خود را بیابید و به آن پایبند شوید و منسجم و مستمر انجامش دهید. حتی اگر یک بازاریاب حرفه‌ای استخدام کردید باز هم خودتان بخشی از امور بازاریابی را انجام دهید. به‌روز نگه‌داشتن وب‌سایتتان برای بازاریابی کسب و کار شما حیاتی است، پس کار با WordPress یا دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا را در کنار کمی HTML نویسی یاد بگیرید.

    این‌ها پنج نکته‌ی مهم کارآفرینی در شروع هر کسب و کاری است که استفانی سن‌کلر آن‌ها را بر اساس تجارب شخصی و شکست‌هایی که خود تجربه کرده بود با شما در میان گذاشت. شما چه تجربیات متفاوتی از نکاتی داشته‌اید که پیش از شروع کارآفرینی یا راه‌اندازی کسب و کار خود از آن‌ها اطلاع نداشتید؟
    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • مهدی سراوانی چهارشنبه 23 اسفند 1396 01:38 ق.ظ نظرات ()


    ۳۵ نکته در آغاز و تعیین نام یک کسب و کار جدید


    1-بزر گ بیندیشید ولی با یک کار کوچک آغاز کنید.

    ۲- قبل از آغاز یک کسب و کار باید مطمئن شوید که مفهومی که در ذهن دارید قابل اجراست. بهتر است ابتدا یک نمونه کار انجام دهید و نتیجه را ارزیابی کنید. بیندیشید که چگونه میتوانید تئوری خود را در یک مقیاس کوچک بیازمائید، قبل از اینکه متعهد کاری بزرگ از قبیل قرارداد رهن و یا خرید مکان شوید.

    ۳- اگر حتی بتوانید حداقل یک مشتری پیدا کنید و به شما ثابت شد که طرح مورد نظرتان قابل اجراست این شانس را دارید که این موفقیت ،دفعات دیگری نیز برایتان تکرار گردد.

    ۴- با بودجه محدود کار کنید. اگر تجهیزات قدیمی‌تان قابل استفاده هستند، تجهیزات جدید تهیه نکنید. معامله پایاپای بهترین روش تهیه تجهیزات مورد نظرتان است.

    ۵- بدون داشتن یک طرح کسب و کار جامع که حاوی کلیه جزئیات باشد به آغاز یک کسب و کار جدید مبادرت نورزید.

    ۶- یک حسابدار می‌تواند به شما در مسائلی نظیر گردش نقدینگی، نقطه سربه سر و صورت سود و زیان کمک کند.

    ۷- بانکها به مراتب ارزان‌تر از شرکا هستند و مشکل کمتری نیز در مواجهه با آنها دارید.داشتن یک شریک مانند ازدواج بدون وجود عشق است. زندگی شما در اینصورت از آن خودتان نخواهد بود. البته به یاد داشته باشید که آغاز یک کسب و کار با یک شریک بی‌نهایت بهتر از عدم آغاز یک کسب و کار است.

    ۸- وقتی یک شریک دارید باید به نظرات اونیز توجه کنید. در شراکت بدون رسیدن به توافق لازم هر تلاشی به بن بست خواهید رسید.

    ۹- مسئله دیگر، مدیر عامل بودن و داشتن رای اکثریت است. این دلیل دیگری است که آگاه باشید هیچ‌گاه بیش از ۴۹ درصد از سهام شرکت خود را واگذار نکنید، البته اگر تمایل دارید که کنترل اوضاع به دست خودتان باشد!!

    ۱۰- آیا برای کسب و کار شما بازار وجود دارد؟ وسعت این بازار چقدر است؟ 

    تحقیقات بازار بسیار مهم و اساسی است. بهتر است به جای ایجاد بازار جدید، بازارهای موجود را پیدا کنید.

    ۱۱- اگر در این بازار رقیبی ندارید و یا رقابت محدودی وجود دارد، هشیار باشید. ممکن است به واقع بازاری وجود نداشته باشد! به عبارت دیگر ممکن است روی یک محصول خاص دست گذاشته باشید که تا کنون شناخته نشده است.

    ۱۲- قبل از آغاز یک کسب و کار، با یک مشاور، وکیل، واسطه بیمه و یا مدیر بانک مشورت نمائید. مشاوره بانک مجانی است. مشاوره اولیه با مشاوران حرفه‌ای نیز مجانی است. اما قبل از هر اقدامی پرسش نمائید.

    13- عموما بهترین کسب و کاری که می توانید انتخابی گوید: شما میتوانید در هر زمینه کسب و کار و یا صنعت جدید از طریق خواندن کتاب متخصصین آن فن، حتی برای یک ساعت در روز نیز میتونانید عملا تجربه کسب نمایید. حتی بیشتر از آن نیز میتوانید مطالعه کنید زیرا هرچه بیشتر مطالعه کنید، مغز اطلاعات جدید را بهتر از اطلاعات جزیی و آسان در ک میکند. تکرار با فاصله ،یک روش موثر در یادگیری موثر و اثبات شده است.

    14- حتی اگر فکر میکنید که برای آغاز کسب و کاری که در ذهن دارید به تجربه عملی نیاز دارید میتوانید مدتی را برای یکی از رقبای خود کار کنید. حتی میتوانید نیمه وقت کار کنید. هرچه برایتان مفید است یاد بگیرید و در عین حال مزد نیز دریافت کنید. البته بهتر است قبل از امضای قرارداد مربوط به انجام فعالیتهای محرمانه از آنجا بروید زیرا ممکن است علیه شما شکایت کنند!

    15- به همان سرعتی که دارایی شما افزایش می یابد، باید هدفتان این باشد که خود نیز توسعه پیدا کنید و از یک صاحب کسب و کار/ مجری به یک صاحب کسب و کار/مدیر تبدیل شوید.

    16- هیچ وقت نباید کسب و کاری را با این هدف که کلیه امور را خود رتق و فتق کنید آغاز نمایید. این کار درست مانند این است که کار خود را با پول بخرید.

    17- اگر بخواهید هر کاری را خودتان انجام دهید عملی نیست. باید یاد بگیرید که تفویض اختیار کنید. باید افراد با انگیزه ای را بکار بگیرید که حتی از شما باهوشتر و زیرک تر باشند. به آنها استانداردهای بالای خود را بیاموزید و در حالیکه آنها اغلب کارها را انجام میدهند بر آنها نظارت داشته باشید.

    18- انتخاب یک نام تجاری مناسب، برای موفقیت شما بسیار حایز اهمیت است. بعد از سالها تجربه در تبلیغات و بازاریابی، پیشنهاداتی که در این مورد به شما ارایه میکنم به شرح زیر میباشد:

    19- نام شما نباید مشابه نام رقبایتان و یا نزدیک به آن باشد زیرا اولا مشتریان سردرگم میشوند و به آسانی شما را پیدا نمیکنند و ثانیا ممکن است مورد شکایت شرکتهای رقیب واقع شوید.

    20-هرچقدر اسم شرکت کوتاهتر باشد، به یاد ماندنی تر خواهد بود.

    21- اسم باید به آسانی هجی شود و به وضوح قابل تلفظ باشد.

    22- اسم شما باید تبلیغی باشد برای آنچه میخواهید انجام دهید. کسب و کارهایی که نام صاحبان خود را دارند تنها در صورتی موفقند که این اسم برای دیگران آشنا باشد و یا مرادف یک محصول و یا خدمت شناخته شده باشد.

    23- نباید نام شما به نام شرکت ثبت شده دیگری تجاوز کند. 

    24- نام شما باید متمایز و در ارتباط با تصویری باشد که مایلید از کسب و کار خود ارایه دهید. برای نمونه اگر شما خدمات نظافت منازل را انجام میدهید انتخاب نام سویس منازل APHRODITE (به معنای عشق وزیبایی) کاملا نامناسب است و در عوض نام خدمات منازل Spicand Span ( به معنای نو و ترو تمیز) بسیار مناسب خواهد بود. 

    25- با توجه به ثبت اسم شرکت شما در کتاب زرد اگر اسم شما با اولین حروف الفبا آغاز شود در صدر لیست شرکتها قرار خواهید گرفت.

    26- شاید شما دوست داشته باشید نام شهر و یا شهرستان خود را بخشی از نام شرکت خود قرار دهید. 

    27- دلیل دیگری که نام کوچک خود را در نام کسب و کارتان مورد استفاده قرار ندهید، این است که در اذهان مشتریانتان تبعیض ایجاد میکنید و آنها به دنبال شما میگردند و در حالیکه سایر همکارانتان بیکار نشسته¬اند کار فراوان روی سر شما ریخته میشود.

    28- همچنین زمانی که تمایل به فروش و یا واگذاری کسب و کار خود دارید در صورتی که نام کسب و کارتان، اسم کوچک شما باشد، به قیمتی پایین تر از زمانی که یک نام تجاری مناسب داشته باشد به فروش میرسد.

    29- تعیین نام مناسب به این روش انجام میشود:

    یک جلسه هم اندیشی با روش طوفان مغزی (brain storming) تشکیل دهید. نام های مناسبی را که به ذهنتان می¬آید بنویسید، حتی اگر مسخره به نظر آیند. در این مرحله کمیت بیش از کیفیت اهمیت دارد. این رویه باید منجر به تولید حداقل 100 اسم گردد.

    30- در این مرحله به تسویه فهرست اسامی و حذف نام های نا مناسب بپردازید تا به 6 الی 7 نام برسید. به ارتباطات فکری مردم نیز بیندیشید و اینکه اغلب انها کدام اسم را ترجیح میدهند. این لیست را به دوستان و انجمن¬های حرفه¬ای که به قضاوت آنها اطمینان دارید نشان دهید و نظر آنها را بخواهید. همچنین دلیل انها را از انتخاب این اسم بپرسید. در نهایت، خودتان تصمیم بگیرید زیرا شما رییس هستید و تصمیم نهایی با شماست چون کسب و کار متعلق به شماست.

    31- سپس به کتاب راهنمای آنلاین و آفلاین مراجعه کنید تا ببینید که آیا اسم منتخب شما وجود دارد یا خیر.

    32-همچنین در اینترنت شناسه های ".com" را جستجو کنید تا بدانید که آیا نام مورد نظر شما در اینترنت وجود دارد؟ به یاد داشته باشید که ".com" به ".net" ارجحیت دارد.

    33- قبل  از  هزینه کردن هر مبلغی برای تبلیغات، توضیح  مختصری  در  مورد کسب و کار جدیدتان  بنویسید و برای رسانه های معتبر بفرستید.

    34- نهایتا هر کارآفرین باید به یاد داشته باشد که اغلب کالاها و خدمات به خودی خود به فروش نمیروند. شاخص ویژه ای برای این مطلب وجود دارد. اقتصاد دانی با نام ویافردو پارتو قاعده¬ای را به عنوان یک اصل ارایه داده است که به قانون 20-80 معروف است. این اصل بیانگر این مطلب است که اگر 20% از کسب و کارها به ارایه خدمات مشغول باشند، 80% دیگر درگیر خدمات فروش و تبلیغات هستند.

    35- بنابراین بهتر است به مطالعه موردی در مورد روش های تبلیغات و فروش برای کسب و کار خود بپردازید.

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • مهدی سراوانی سه شنبه 22 اسفند 1396 11:49 ق.ظ نظرات ()
    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • مهدی سراوانی سه شنبه 22 اسفند 1396 11:22 ق.ظ نظرات ()
    بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد؟

    حتما بارها عبارت ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی به گوش تان خورده، این روش یکی از مهمترین و اساسی ترین راه های بازاریابی آنلاین هست که باید از همان روز اول که کسب و کار اینترنتی یا سایت خود را راه اندازی میکنید، از آن برای ترویج کسب و کار خود استفاده کنید.

     

    مهم نیست موضوع سایت شما چی هست و یا در چه حوزه ای فعالیت میکنید، باید هر طور که شده از همان روز اول بازاریابی ایمیلی را روی سایت خود پیاده کنید، تا بتوانید از مزایای آن در آینده بهره مند شوید.

     

    بازاریابی ایمیلی علاوه بر اینکه به ترویج خدمات و کالاها و کسب و کار شما کمک میکند، میتواند یکی از مهمترین منابع درآمد برای سایت تان هم باشد، به خصوص که با استفاده از بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ میتوانید یک منبع درآمد غیر فعال برای سایت و کسب و کار آنلاین خود ایجاد کنید.

     

    در این مطلب ابتدا با بازاریابی ایمیلی آشنا شده و یاد میگیریم که اصلا ایمیل مارکتینگ چی هست، سپس در ادامه با مهمترین قوانینی که در ارتباط با ایمیل مارکتینگ باید رعایت کنید و همچنین مزایای آن آشا خواهید شد و در پایان یاد خواهید گرفت که چطور میتوانید یک کمپین ایمیل مارکتینگ راه اندازی کنید.

     

    دقت داشته باشید که این مطلب مبتدی هست و به صورت جامع به ریز ترین و مهمترین نکات ایمیل مارکتینگ نمی پردازد و تنها جهت آشناییِ اولیه با بازاریابی ایمیلی ارائه شده است.

     

    بعد از اینکه این مطلب را مطالعه کردید میتوانید اطلاعات نسبتا خوبی برای اجرای بازاریابی ایمیلی به دست آورید و سپس از آموزش های جامع و حرفه ای تر فراحرف برای پیاده سازی یک کمپین حرفه ای ایمیل مارکتینگ بهره ببرید.

     

     
    ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟

    ایمیل مارکتینگ یعنی فرستادن پیام های تبلیغاتی و معرفی محصولات و خدمات با استفاده از ایمیل، به تعداد زیادی از افرادی که آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده اند.

     

    اما دقت داشته باشید که ایمیل مارکتینگ تنها به معنی ارسال پیام های تبلیغاتی و فروش محصولات و خدمات نیست، بلکه فرستادن هرگونه ایمیلی به منظور برقراری روابط با مشتریان و ایجاد اعتماد در آنها برای برند و کسب و کاری که دارید، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی محسوب میشود.

     

    به عنوان مثال، میتوانید خلاصه ای از مطالب جدیدی که در سایت یا وبلاگ خود منتشر کرده اید را برای اعضای گروه ایمیل خود ارسال کنید و یا یک سوال مشترک از همه آن ها پرسیده و این سوال را از طریق ایمیل برای آن ها ارسال کنید یا حتی کدهای تخفیف به مناسبت های مختلف برای آن ها بفرستید.

    ایمیل مارکتینگ

    همچنین میتوانید آخرین اخبار یا تغییرات مرتبط با کسب و کار خود را از طریق ایمیل برای آن ها ارسال کنید. همه این موارد در حوزه ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی قرار میگیرند.

     

    اما متاسفانه بسیاری از افراد ایمیل مارکتینگ را با اسپم کردن inbox کاربران اشتباه میگیرند، لذا لازم است تا در مورد ایمیل مارکتینگ یک سری قوانین بسیار مهم را به خاطر داشته باشید:

     
    قوانین استفاده از ایمیل مارکتینگ چیست؟

    مهمترین وظیفه ای که ایمیل مارکتینگ دارد این است که بتوانید یک رابطه مستقیم و دوستانه با مشتریان یا مخاطبان خود برقرار کرده و بدین وسیله اعتماد آن ها را نسبت به برند و کسب و کار خود و ارزشی که ارائه میدهید جلب کنید.

     

    پس قبل از هر چیز باید اجازه فرستادن ایمیل برای آن ها را داشته باشید. بدترین کار این است که بانک های ایمیل را خریداری کنید و شروع به فرستادن ایمیل به کاربرانی کنید که حتی روحشان هم خبردار نیست که چطور ایمیل شان را پیدا کرده اید.

     

    به این روش نه تنها ایمیل هایی که میفرستید اسپم تلقی میشوند و اکثر مواقع به اینباکس نرفته و در داخل پوشه اسپم قرار خواهند گرفت، بلکه از طرف صاحب ایمیل هم نادیده گرفته خواهد شد.
    برای همین اولین قانوین که باید رعایت کنید این است که اجازه بگیرید.

     

    یعنی باید صاحب ایمیل با اختیار خودش آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهد. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد، اما بهترین روش این است که از بازدید کنندگان و مخاطبان سایت خود بخواهید که در ازای دریافت یک فایل رایگان، ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند.

     

    به این روش آدرس ایمیل آن ها را در لیست اعضای ایمیل خود خواهید داشت، علاوه بر این روش میتوانید یک خبرنامه ایمیلی ایجاد کرده و از بازدید کنندگان بخواهید تا برای اطلاع از آخرین محصولات و مطالب موجود در سایت تان در خبرنامه عضو شوند که برای این کار باید آدرس ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کنند.

     

    این دو روش را میتوان بهترین راه ها برای ساخت یک لیست ایمیل از اعضا و مخاطبان سایت دانست.

     

    مزیت این کار این است که هم لیستی از ایمیل هایی دارید که افراد با اختیار خودشان آن را به شما میدهند و هم اینکه منتظر دریافت ایمیل از جانب شما هستند و از آن مهمتر این که به این روش یک لیست از ایمیل های هدفمند دارید، یعنی افرادی که به موضوع سایت یا کسب و کار شما علاقه مند هستند.

     

    در حالیکه در بانک های ایمیل حتی اگر همه آن ایمیل ها واقعی و فعال هم باشند، معلوم نیست چه تعدادی از آن ها به خدمات یا موضوع سایت و کسب و کار شما علاقه داشته باشند.

     

    در نتیجه احتمال فروش و درآمد زایی شما از آن بانک های ایمیل به مراتب پایین تر خواهد بود.
    دقت داشته باشید که بازدید کنندگانی که به این روش ایمیل شان را در اختیار شما قرار میدهند میتوانند هر زمانی که خواستند از لیست ایمیل تان انصراف داده و خارج شوند یا به اصطلاح unsubscribe شوند تا دیگر ایمیل های شما را دریافت نکنند.

     

    پس تا زمانی که در لیست ایمیل تان حضور دارند به اختیار خودشان است.
    بعد از آنکه لیست ایمیل خود را ساختید به هیچ عنوان سعی نکنید تا ایمیل افراد را با فرستادن هرزنامه یا مطالب بی خود و بی ارزش یا تبلیغات دائمی اسپم کنید، چرا که با این کار باعث میشوید تا کم کم اعضای لیست ایمیل تان از آن انصراف داده و خارج شوند.
    پس دومین قانون و مهمترین آن این است که به هیچ عنوان اعضای لیست ایمیل خود را اسپم نکنید.

     

    از جمله مواردی که شامل اسپم میشود، فرستان تبلیغات مختلف و غیر مرتبط با موضوع سایت تان است، یا اینکه اگر بخواهید هر روزِ هفته لیست ایمیل خود را با فرستادن ایمیل های مختلف بمباران کنید باز هم اسپم تلقی میشود.

    ایمیل مارکتینگ اسپم کردن نیست

    بهترین روش این است که در هفته بین دو یا نهایت سه ایمیل ارسال کنید که البته این مورد را در آینده و در دوره حرفه ای به صورت کامل شرح خواهیم داد که چگونه و چند بار برای اعضای لیست خود ایمیل ارسال کنید.

     

    باید تا جایی که میتوانید مطالب ارزشمند و مرتبط با موضوع سایت تان بفرستید و هر از گاهی آن ها را از آخرین تغییرات یا اخبار سایت و همچنین جدیدترین محصولاتی که عرضه کرده اید آگاه کنید.

     

    عدم رعایت قوانین و نکات گفته شده در فوق اولین لطمه اش برای برند و کسب و کارتان خواهد بود. مهمترین هدف شما از ایمیل مارکتینگ قبل از آنکه ایجاد درآمد و فروش محصولات و خدمات باشد، باید برقراری ارتباط دوستانه و اعتماد سازی برای مخاطبانی باشد که در لیست ایمیل تان حضور دارند.

     
    مزایای ایمیل مارکتینگ چیست؟

    ایمیل مارکتینگ مزایای بسیار زیادی دارد، البته در صورتی که قوانین مهم آن که در فوق به آن اشاره شد را رعایت کنید. از جمله مزایای ایمیل مارکتینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

     
    کم هزینه بودن:

    برخلاف بسیاری از روش های دیگر بازرایابی اینترنتی و یا تبلیغات به روش سنتی، ایمیل مارکتینگ نیاز به هزینه ای ندارد. به عنوان مثال نیاز به هزینه طراحی و چاپ نیست، نیازی به هزینه برای اجاره مکان های تبلیغاتی در سایت ها و یا اجاره فضا روی بیلبوردها نیست.

     

    با استفاده از ایمیل مارکتینگ میتوانید با کمترین هزینه که آن هم تنها شامل سرویسی است که با آن ایمیل ها را ارسال میکنید، محصولات و خدمات و پیغام تبلیغاتی خود را به تعداد بسیار زیادی از افرادی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند معرفی کنید.

     
    هدفمند بودن:

    همانطور که اشاره شد، کسانی که به کسب و کار شما علاقه دارند، با اختیار خود ایمیل شان را به شما میدهند تا بتوانید با آن ها در ارتباط بوده و از آخرین محصولات، خدمات و تخفیفات، اخبار و تغییرات و مسائل مرتبط با برندتان مطلع شوند.

    مخاطب هدفمند

    زمانی که بازدید کننده و مخاطب، با مِیل و اختیار خود، ایمیلش را در اختیارتان قرار میدهد، میدانید که این فرد به کسب و کار شما و حوزه فعالیت تان علاقه دارد و به این ترتیب میتوانید بازاریابی موثرتری را با استفاده از ایمیل داشته باشید.
    در حالی که در بیشتر روش های دیگر بازاریابی آنلاین مخاطب آنقدر هدفمند نیست.

     
    قابلیت اندازه گیری:

    با ایمیل مارکتینگ به راحتی میتوانید همه چیز را اندازه گیری کرده و بر اساس آمار و اطلاعاتی که به دست می آورید، کمپین های بازاریابی ایمیل خود را اصلاح و بهینه کنید.

     

    به عنوان مثال میتوانید ببینید از تعداد مشخص بازدید کننده چند نفر، عضو لیست ایمیل تان شده اند، چند نفر ایمیل های تان را باز کرده و خوانده اند و یا چه تعداد کلیک روی لینک های موجود در ایمیل تان شده است و در نهایت از این تعداد کلیک چه تعداد منجر به خرید و ایجاد درآمد برای تان شده است.

     
    قابلیت بخش بندی لیست ایمیل:

    یکی از بزرگترین مزیت ها و البته پر استفاده ترین ویژگی های ایمیل مارکتینگ این است که امکان بخش بندی ایمیل های موجود در لیست را دارد، به این معنی که میتوانید اعضای لیست ایمیل خود را هر طور که دوست دارید بخش بندی کرده و برای هر بخش ایمیل های خاصی بفرستید.

     

    به عنوان مثال میتوانید لیست ایمیل خود را به دو بخش مشتریان ( کسانی که از شما حداقل یک کالا یا خدمات خریداری کرده اند ) و بخش رایگان (افرادی که هنوز از شما کالایی خریداری نکرده اند ) تقسیم بندی کنید.

    بخش بندی لیست ایمیل

    زمانی که افراد از شما محصول یا کالایی را خریداری میکنند میتوانید ایمیل آن ها را به لیستِ مشتریان انتقال دهید.
    به این ترتیب میتوانید برای مشتریان خود تخفیفات ویژه ای در نظر بگیرید یا به روز رسانی های محصولات خود را برای این دسته ارسال کنید و برای افراد موجود در لیست رایگان یا غیر مشتری میتوانید ایمیل های دیگری ارسال کنید که آن ها را تشویق به خرید کالای مورد نظر کند.

     

    در ارتباط با بخش بندی لیست ایمیل در مطالب حرفه ای تر به صورت جامع صحبت خواهیم کرد.

     
    سهولت در استفاده:

    برای اجرای ایمیل مارکتینگ باید در ابتدا چند قدم ساده بردارید، که در انتهای مقاله با این اقدامات آشنا خواهید شد، اما بعد از آن هر زمان که بخواهید از قدرت ایمیل مارکتینگ برای ترویج محصولات و کالاهای خود استفاده کنید میتوانید به راحتی و تنها با یک کلیک پیغام مورد نظر خود را در عرض کمتر از چند دقیقه به تعداد زیادی از افرادی که در لیست ایمیل تان حضور دارند ارسال کنید.

     
    بدون محدودیت جغرافیایی:

    اکثر روش های بازاریابی اینترنتی این امکان را به شما میدهند تا بدون در نظر گرفتن هر گونه محدودیت جغرافیایی به تمام افراد در هر جای دنیا دسترسی داشته باشید، ایمیل مارکتینگ هم از این ویژگی مستثنی نبوده و میتوانید به راحتی پیغام خود را به هر جای دنیا ارسال کنید.

    ایمیل مارکتینگ بدون محدودیت جغرافیایی

    شبکه های اجتماعی نیز این امکان را دارند که میتوانید از طریق آن ها به همه افراد در همه جای دنیا دسترسی داشته باشید، اما با این تفاوت که نمیدانید چه کسانی مطالب تان را خوانده اند اما با استفاده از ایمیل مارکتینگ میتوانید بفهمید چند تا از ایمیل های ارسالی تان باز شده و خوانده شده اند یا روی لینک های موجود در آن کلیک شده است.

     
    امکان اتوماتیک سازی:

    ایمیل مارکتینگ این امکان را به شما میدهد تا با توجه به اهدافی که دارید، کمپین های مختلفی را بسازید و سپس آن ها را طوری تنظیم کنید که در زمان مشخص برای افرادِ لیست تان ارسال شوند.

     

    مثلا میتوانید برای یک ماه یک کمپین شامل ۱۵ ایمیل بسازید و سپس مشخص کنید که این ایمیل ها به چه ترتیبی و یا در چه تاریخی برای افراد لیست ایمیل تان ارسال شوند.
    به این روش میتوانید آموزش های هفتگی یا ماهانه یا جلسه ای ساخته و این آموزش ها را از طریق ایمیل برای اعضا در مدت یک ماه ارسال کنید.

     

    همچنین متوانید ایمیل یا پاسخ خودکار ساخته، به این صورت که مثلا زمانی که بازدید کننده ایمیل خود را وارد کرد به صورت خودکار یک ایمیل برای او ارسال شود که حاوی پیام خوش آمد گویی شما یا لینک دانلود هدیه رایگانی باشد که در ازای آدرس ایمیل کاربر برای او میفرستید.

     

    با استفاده از این ویژگی حتی میتوانید در مناسبت های مختلف به صورت اتوماتیک کدهای تخفیف ویژه ای را برای اعضای لیست ایمیل خود ارسال کنید.

     
    سرعت در بازدهی و دیدن نتیجه:

    از مهمترین مزایای ایمیل مارکتینگ این است که میتوانید به سرعت نتیجه ایمیل هایی که میفرستید را ببینید. مثلا میتوانید امروز یک ایمیل که حاوی معرفی محصول جدید سایت تان است به همراه لینک صفحه فروش آن را برای افراد لیست خود بفرستید و سپس تا انتهای هفته میتوانید ببینید از این تعداد ایمیلی که فرستاده اید چند نفر ایمیل تان را باز کرده و خوانده اند و از این تعداد چند ایمیل منجر به خرید شده است.

     

    یعنی در کمترین زمان میتوانید نتیجه ایمیلی که ارسال کرده اید و واکنش اعضا و مخاطبان خود را بسنجید.
    یکی از مزایای این کار این است که میتوانید به این روش کمپین ها یا محصولات خود را تست کرده و ببینید آیا از فروش و استقبال خوبی از جانب اعضای لیست ایمیل تان برخوردار شده اند یا خیر؟

     
    چطور یک کمپین ایمیل مارکتینگ را شروع کنید؟

    ساخت لیست ایمیل و راه اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ، کاری است که باید از همان روز اول انجام داده و به فکرش باشید، دقت داشته باشید که لیست ایمیل تان جزئی از دارایی با ارزش شما در کسب و کار اینترنتی محسوب میشود.

     

    لیست ایمیل چیزی است که در بلند مدت میتواند برای تان درآمد زایی و ایجاد مشتری کرده و بازدید کننده یا مخاطبان سایت تان را به مشتریان دائمی تبدیل کند.
    اولین کار قبل از راه اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ این است که بدانید چطور میتوانید تعداد انبوهی ایمیل ارسال کنید؟

     
    چطور ایمیل انبوه ارسال کنید؟

    برای آنکه بتوانید تعداد زیادی ایمیل را برای اعضای لیست خود بفرستید میتوانید از طریق سرویس دهندگان ارسال ایمیلِ انبوه بهره ببرید.
    این سرویس دهندگان نرم افزارهای تحت وبی هستند که به راحتی به شما امکان میدهند تا تعداد زیادی ایمیل را برای اعضای لیست خود ارسال کنید.

     

    البته روش های مختلف دیگری هم وجود دارد که پیشنهاد ما به شما استفاده از این سرویس دهندگانِ تحتِ وب برای ارسال ایمیل انبوه هست.
    شرکت های معروفی در دنیا وجود دارند که به شما امکان ارسال تعداد زیاد ایمیل را میدهند.

     

    از معروف ترین این شرکت ها میتوان به Mail chimp و میلرلایت و بسیاری شرکت های دیگر اشاره کرد، البته برای استفاده از این سرویس ها باید ماهانه مقداری هزینه پرداخت کنید اما با دو سرویس mailchimp و mailerlite میتوانید تا تعداد مشخصی ایمیل به صورت رایگان ارسال کرده و از امکانات آن ها بهره ببرید.

    سرویس های ارسال ایمیل انبوه

    این سرویس دهندگان علاوه بر امکان ارسال انبوه ایمیل، امکان این ر ا به شما میدهند که ایمیل های پاسخ خودکار یا Auto Respond که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد نیز ایجاد کنید، امکان برنامه ریزی برای ارسال ایمیل ها، بخش بندی لیست ایمیل خود و همچنین اندازه گیری تعداد کلیک ها، باز کردن ایمیل ها، تعداد افرادی که هر ماه یا هر روز عضو لیست تان میشوند، افرادی که از لیست تان خارج میشوند و بسیاری از اطلاعات و امکانات دیگر را در اختیار شما قرار میدهند.

     

    پیشنهاد ما برای شمایی که در ایران قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید استفاده از سرویس میلرلایت است.
    این سرویس علاوه بر اینکه امکانات خود را تا ۲۰۰۰ ایمیل به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده و تمام ویژگی های گفته شده در فوق را هم خواهید داشت، این امکان را نیز دارید که هزینه های این سرویس را در صورت نیاز به صورت ریالی پرداخت کنید.

     

    همچنین سایت این سرویس دهندۀ ایمیل به صورت فارسی نیز هست که به راحتی میتوانید پاسخ سوالات خود را در سایت آن ها پیدا کنید.
    خب قبل از آنکه کمپین ایمیل خود را شروع کنید باید در این سرویس دهنده عضو شوید.

     

    به زودی مطلب جامعی به صورت ویدیویی در سایت فراحرف از نحوه عضویت در سرویس دهنده ارسال ایمیل انبوه میلرلایت گذاشته خواهد شد.

     

    دقت داشته باشید که این سرویس دهندگان تنها به شما امکان ارسال ایمیل انبوه با تمام ویژگی های گفته شده را میدهند و به هیچ عنوان ارائه دهنده بانک ایمیلِ کاربران ایرانی یا خارجی نیستند، شما خود باید با استفاده از روش هایی که در این مقاله یاد گرفتید ایمیل های بازدید کنندگان خود را به دست آورید.

     

    بعد از عضویت در این سرویس دهنده نوبت میرسد به شروع راه اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ، در ادامه به صورت خلاصه مراحل لازم برای اجرای یک کمپین ایمیل مارکتینگ را شرح خواهیم داد و در مطالب آینده به صورت جامع تری با ایجاد کمپین های ایمیل مارکتینگ آشنا خواهید شد.

     
    مشخص کردن هدف یک کمپین ایمیل مارکتینگ

    اولین کار این است که بدانید کمپینی که میخواهید ایجاد کنید چه هدفی را دنبال میکند؟ به عنوان مثال آیا میخواهید یک خبرنامه ایمیلی ایجاد کرده و بازدید کنندگان سایت خود را از آخرین مطالبی که در سایت تان ارسال میکنید آگاه کنید؟

     

    آیا میخواهید یک دوره آموزشی رایگان را از طریق ایمیل در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهید یا میخواهید فایل رایگانی را برای دانلود به اعضای لیست تان بفرستید.
    شاید هم بخواهید آن ها را از آخرین محصولات و خدماتی یا تخفیفات خود آگاه کنید.
    با مشخص کردن هدف خود میتوانید بسیار راحت تر کمپین های خود را برنامه ریزی کنید.

     
    ساخت لیست ایمیل برای کمپین ایمیل مارکتینگ

    بعد از مشخص کردن هدف تان، باید یک لیست برای ایمیل هایی که دریافت میکنید تعیین کنید. به این لیست یک نام میدهید تا بتوانید اعضا را به آن اضافه کنید.

     

    شما میتوانید در سرویس ایمیل مارکتینگ خود لیست های مختلفی داشته باشید مثلا لیست مشتریان، لیست آموزش هایی که از طریق ایمیل ارسال میکنید، لیست یک فایل رایگان قابل دانلود و بسیاری از انواع لیست ها.

     

    بدین منظور باید برای هر کدام از کمپین های ایمیل مارکتینگ خود یک لیست تعریف کنید.
    این کار را میتوانید به آسانی با سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ خود انجام دهید.

    ایجاد لیست در میلرلایت

    مشخص کردن نام لیست یا گروه

     

    در سرویس میلرلایت میتوانید با رفتن به قسمت Subscribers و سپس کلیک روی Add New Group یک گروه یا همان لیست جدید ایجاد کرده و برای آن نامی انتخاب کنید، سپس به مرحله بعدی بروید.

     
    ساخت فرم دریافت ایمیل بازدید کنندگان و مخاطبان سایت

    برای آنکه بازدید کنندگان بتوانند ایمیل شان را در اختیار شما قرار دهند باید فرمی ایجاد کنید تا آن ها ایمیل خود را در آن وارد کرده و سپس با کلیک روی دکمه ثبت، آدرس ایمیل به لیستی که ساخته اید اضافه شود.

     

    بعد از آنکه بازدید کننده ایمیل خود را در فرم شما وارد کرد، دو اتفاق می افتد:
    ۱٫ ایمیل او به لیستی که ساخته اید اضافه میشود.
    ۲٫ بازدید کننده میتواند از این پس ایمیل های شما یا فایل رایگانی که برای دانلود گذاشته اید را در ایمیل خود دانلود کند.

     

    این فرم را میتوانید هم از طریق سرویس دهنده میلرلایت ایجاد کنید و هم از طریق یک افزونه واسطه که به شما امکان ساخت فرم های دریافت ایمیل را میدهد.
    در میلرلایت میتوانید از طریق قسمت Webforms فرم دلخواه خود را با طراحی مورد نظرتان ایجاد کنید.

    ایجاد فرم دریافت ایمیل

    اما پیشنهاد ما استفاده از افزونه هایی است که به صورت واسطه عمل کرده و میتوانید علاوه بر طراحی انواع فرم های زیبا آن ها را در هر جای سایت خود نیز نمایش دهید مثل ساید بار یا در میان مطالب یا حتی آن ها را به صورت پاپ آپ به هنگام ورود بازدید کننده به سایت به نمایش بگذارید.

     

    به این ترتیب میتوانید افراد بیشتری را به لیست اعضای ایمیل خود اضافه کنید.
    بعد از ساخت فرم خود از طریق افزونه های واسطه، باید فرم را به سرویس ایمیل خود متصل کنید.
    این کار را میتوانید به راحتی با استفاده از صفحه مدیریت افزونه انجام دهید.

     

    نگران نباشید تمامی این آموزش ها به زودی در سایت فراحرف در دسترس تان خواهد بود.
    اکثر این افزونه ها، سرویس دهندگان معروفی که در فوق معرفی شد چون میلرلایت را پشتیبانی میکنند در نتیجه از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

     
    ساخت ایمیل و برنامه ریزی برای ارسال به اعضای لیست

    در نهایت باید کمپین ایمیلی خود را بسازید، به این صورت که متن تمامی ایمیل هایی که میخواهید ارسال کنید را از قبل نوشته و ویرایش کنید و در صورت نیاز لینک های لازم را به آن اضافه کنید و سپس مشخص کنید که هر کدام از این ایمیل ها با چه ترتیبی و یا در چه تاریخی برای اعضای تان ارسال شود.

     

    معمولا یک ایمیل خوش آمد گویی یا تشکر باید داشته باشید که به صورت خودکار بعد از اینکه شخصی ایمیلش را در فرم تان وارد کرد برای او ارسال میشود. این ایمیل میتواند حاوی لینک دانلود هدیه رایگان نیز باشد.

     

    این ایمیل را میتوانید در خود سرویس دهنده میلرلایت بسازید، اما در صورتی که از افزونه های واسطه ای چون Layered Popup استفاده می کنید میتوانید این ایمیل را در این افزونه تنظیم کنید تا به صورت خودکار برای کاربر ارسال شود.

    افزونه پاپ آپ برای دریافت ایمیل

    اما باقی ایمیل ها را باید از طریق سرویس دهنده خود ایجاد کنید.
    برای این کار میتوانید در میلرلایت و از تَب کمپین این کار را انجام دهید و به راحتی و تنها با کلیک و رها کردن، ایمیل های خود را بسازید و مشخص کنید که در چه زمانی برای اعضا ارسال شوند.

    ایجاد کمپین ارسال ایمیل

     
    بررسی و آنالیز نتایج

    در نهایت آخرین اقدام شما این است که هرگاه ایمیلی ارسال میکنید یا کمپینی راه اندازی میکنید آن را بررسی کرده و ببینید چه تعداد از ایمیل های تان باز شده و خوانده شده اند یا روی لینک هایی که فرستاده اید کلیک شده است.

     

    این اطلاعات را میتوانید از پنل مدیریتی سرویس دهنده ایمیل خود به دست آورید.
    همچنین با استفاده از بخش مدیریت سرویس دهنده ایمیل خود میتوانید ببینید هر ماه یا هر روز چه تعدادی به اعضای لیست ایمیل تان اضافه شده یا از آن خارج شده اند.

     

    میتوانید با استفاده از ابزار Google Analytics هم بررسی ها و آنالیزهای بسیار حرفه ای تری روی کمیپن های ایمیل خود داشته باشید که در این مقاله نمی گنجد.

     
    در پایان…

    از آغازین روزهای اینترنت تا به امروز ایمیل ابزاری بوده که همیشه استفاده شده و این روزها دیگر همه افراد چه اشخاص حقیقی و چه حقوقی به ایمیل دسترسی داشته و بسیاری از کارهای خود را با استفاده از آن انجام میدهند.

     

    به همین منظور ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین روش هایی است که باید از همان روز اول راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود به آن توجه ویژه ای داشته باشید و به آن به عنوان یک سرمایه یا دارایی با ارزش نگاه کنید.

     

    لیست ایمیل تان هر چه بیشتر شود درآمد تان در بلند مدت نیز بیشتر خواهد شد.
    با استفاده از ایمیل مارکتینگ میتوانید به صورت اتوماتیک و با کمترین هزینه محصولات و کالاها یا خدمات خود را ترویج کرده و برای خود درآمد زایی داشته باشید.

     

    راه اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ کار سختی نیست و تنها با گذاشتن زمانی اندک در ابتدا میتوانید ایمیل مارکتینگ موفقی راه انداخته و از مزایای آن بهره مند شوید.
    در این مقاله نیز به صورتی مختصر و تقریبا مبتدی با ایمیل مارکتینگ و اهمیت آن، مزایا و قوانین آن آشنا شدید و اقدامات لازم برای راه اندازی یک ایمیل مارکتینگ موفق را یاد گرفتید.

     

    به زودی مطلب جامعی در مورد برنامه ریزی برای اجرای یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق در سایت فراحرف منتشر خواهد شد و در آینده نزدیک نیز آموزش های ویدیویی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
     
    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه